News

Other categories

Report a bug

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

Contests

New feature has appeared: the contests.
Megan is responsible for the contests- she decides when a contest and voting start and end.

You can only add your entry between starting and closing date of the contest.
You may add your drawing by editing it, you can choose a contest from a list in "Edit Picture" panel if any is active. When there's no contest the list won't appear at all.

Contests list is available in "Boards" menu.

"Popular" could reveal promo count of contest picture so we disabled contest works in popular at main page.

You rate the drawing by promoting it. The drawing with the highest number of promos at the end of the contest wins. The artist (or artists in case of collab) gets the prize - the icon of the contest (the prize) will appear in special box in his/her profile :)
cml Author: cml
Added: 19:27, 6 Apr 2007
Modified: 13:00, 7 Apr 2007

Comments

skitty0

skitty0

No, to już w ogóle lux. Pewnie uczestniczyć bedą tylko miszczowie. :P
#1 skitty0 - 19:40, 6 Apr 2007
cml

cml

dlaczego _tylko_ ?
#2 cml - 19:41, 6 Apr 2007
skitty0

skitty0

Domyślam, sie poprostu. No dobra, może nie tylko. Ale w większości pewnie tak. Jak wiadomo, większość userów z oe jest dość skromna.
#3 skitty0 - 19:46, 6 Apr 2007
Koji

Koji

Wyczuwam, że będzie wyróżnienie za wyróżnienie i wyróżnienie za autora...

Nie lepiej byłoby stworzyć jakieś bezstronne Jury? I/lub ukrywać ile praca ma wyróżnień.
#4 Koji - 19:53, 6 Apr 2007
Alice_i

Alice_i

Prace konkursowe = ukryte komentarze i ukryte wyróznienia [*skrob* *skrob* po główce].
#5 Alice_i - 19:59, 6 Apr 2007
Alvar_Hanso

Alvar_Hanso

Popieram pomysł z ukryciem ile praca ma już wyróżnień. Niech wszystko okazuje się dopiero po rostrzygnięciu konkursu.
#6 Alvar_Hanso - 20:01, 6 Apr 2007
Megan

Megan

Popieram również pomysł na ukrycie ilości wyróżnień. ^__^ Trafiony w dziesiątkę.
Zastanawiałam się nawet nad ukryciem autora pracy - ale większośc z nas i tak ma tak charakterystyczny styl, że wszyscy od razu by rozpoznali kto to. D:

Poza tym chcę powiedziec, że mnie również martwi wizja kolekcji statuetek u Goku lub Sensei'a... XD''' Od następnego konkursu będą prawdopodobnie 3 miejsca do zdobycia, więc będzie trochę łatwiej. : 3 A na razie zobaczmy jak to wszystko się w ogóle uda. :D

Zachęcam do zgłaszania wszelkich nowych pomysłów. : 3
#7 Megan - 20:12, 6 Apr 2007
Alice_i

Alice_i

Moze konkurs dla rysowników niższowych, nie posiadajacych w wiekszosci/w ogole prac na innych/kaera/level2?

Tja, tlyko to teraz jest pewną dyskryminacją, ale też zarazem szansą na przyłożenie sie tych słabszych rysowników do wkładania wysiłku w swoje prace... : 8

W ogole, moze poczekajmy do pierwszego konkursu i zobaczymy jak to wyjdzie "w praniu"... nie kazdy np lubi rysowac anioły ^^```
#8 Alice_i - 20:18, 6 Apr 2007
Megan

Megan

Możecie mi na okrągło zgłaszac propozycje tematów - zawsze jestem za nie bardzo wdzięczna.
Tym razem nikt nie chciał dopomóc, więc sama wymyśliłam na poczekaniu. XP

Najwygodniej by było gdybyście je wysyłali przez PW. :3
#9 Megan - 20:35, 6 Apr 2007
cala_zielona

cala_zielona

Hmm mi się wydaje,że megan miała rację,żeby najlepiej było ukrywane czyja jest praca,wydaje mi się ,że tak byłoby sprawiedliej,bo nie oszukujmy się,ale często jest tak,że praca zostaje wyróżniona ze względu na autora:):)
#10 cala_zielona - 21:19, 6 Apr 2007
Alvar_Hanso

Alvar_Hanso

Najlepiej niech się wyświetlają same obrazki, bez autora, komentarzy, wyróżnień itp.
A ile prac można oddawać? ile się chce, czy tylko jedną? (osobiście jestem za jedną)
#11 Alvar_Hanso - 21:39, 6 Apr 2007
cml

cml

ile sie chce i mozna tez wyroznic (raz) dowolna ilosc prac.
autora nie ma co ukrywac - to bez sensu.
#12 cml - 21:40, 6 Apr 2007
skitty0

skitty0

A nie lepiej, żeby właśnie można było dodać tylko jedną pracę, i wyróżnić tylko jedną? Bo z jednej strony to trochę dziwne, a przynajmniej ja się nigdy z takim czymś nie spotkałam, żeby można było dodawać w konkursie wiele prac i wyróżniac wiele. >>''''
#13 skitty0 - 21:45, 6 Apr 2007
cml

cml

a co za roznica?
przeciez moze ci sie podobac kilka prac a nie tylko jedna - idzmy za glosem rozsadku :)
mozesz dodac wiele gorszych prac lub skupic sie w tym czasie nad jedna lepsza - nie widze zadnych zagrozen z tej strony.
#14 cml - 21:48, 6 Apr 2007
e_dynia

e_dynia

A co będzie oceniane w konkursie? wykonanie? Czy pomysł również? Można by nałożyć większy nacisk na oryginalny pomysł :P Wtedy i Ci słabsi użytkownicy mieliby szanse się wykazać... byłoby ciekawie... tak myślę :)
#15 e_dynia - 21:55, 6 Apr 2007
KeniXia

KeniXia

tez tak sądze. bo takto inni uzytkownicy, ktorzy np. nie dali swojej pracy na kaere itp. to raczej nie maja wiekszej szansy aby wygrac.
#16 KeniXia - 21:59, 6 Apr 2007
cml

cml

ocenisz co ci sie bedzie podobalo :)
twoje wyroznienie to twoj glos.
#17 cml - 22:05, 6 Apr 2007
Megan

Megan

Myślę, że każdy sam decyduje na co chce głosowac. :3 Do mnie na przykład bardzo często bardziej przemawia ciekawy pomysł, niż po prostu świetne wykonanie (muszę przyznac, że przy ostatnim konkursie tak miałam. :D).

Jeśli chodzi o ukrywanie autora - naprawdę nad tym myślałam, ale jak ja kiedyś umiałam po pierwszych paru kreskach rozpoznac kto wszedł na pchata, to nie wierzę, że po całej pracy nie dałoby się zgadnąc. (A przynajmniej taką Goku czy Sensei'a (przepraszam, ze ciągle się ich trzymam XD''') od razu by rozpoznano, a nierozpoznani pozostali by tylko mniej popularni autorzy, co byłoby przecież bez sensu, bo przez to i tak by nie wygrali - i w związku z tym w ogóle nie byliby zapamiętani. ._.)
Przepraszam, może nie wyraziłam zbyt jasno swojej myśli, ale chyba idea jest w miarę zrozumiała. ^^' Po co ukrywac, skoro stracą na tym ci, którym chcemy pomóc?

Jeśli chodzi o wyróżnianie... Na razie zostawmy to jak jest, bo cml nie będzie musiał się męczyc z przerabianiem. xD Jeśli będzie źle, to pomyśli się nad zmianą. ;3
#18 Megan - 22:20, 6 Apr 2007
LoskaChan

LoskaChan

Hm...
faktycznie, ja sie boje dawac na konkurs, prawdopodobnie mialabym 0 glosow XD
#19 LoskaChan - 22:55, 6 Apr 2007
Helmi

Helmi

LoskaChan- nie robiąc nic, nic się nie osiągnie :)

PS: co do tych komentarzy to uważam że jest dobrze jak jest... bo w końcu prace dochodzić będą z czasem.. a nie wszystkie na raz..-.-"

PS2: mam pytanie, a czy te prace umieszczone na konkurs będą również na jakimś boardzie, czy tylko w "konkursowych"?...
#20 Helmi - 23:08, 6 Apr 2007
KnP

KnP

okej, ja zadam naglupsze pytanie, jakie mi teraz przychodzi do glowy... widze, ze powoli zaczynaja sie pojawiac anioly i wszyscy mowia o konkursiw, ale poza informacja tutaj nie znalazlam zadnego oficjalnego potwierdzenia tematu. W sumie to normalnie używam angielskiego interfejsu i nie docieraja do mnie najswiezsze wiadomosci.Pewno dlatego :/
ja mam jeszcze jedna propozycje dotyczaca konkursow- ktos tu wspomnial, ze prace tych, co trafia na tire nie maja szans- a gdyby zrobic taki tymczasowy board konkursowy, (byl chyba helloween, czy cuś) na który się wrzuca prace na konkursy, a po zakonczeniu konkursu edytowałoby sie prace na właściwy board (albo i nie). Bo tak jak mówię, przed chwilą weszłam na główną stornę i coś się rozpanoszyły te anioły...

/edycja
aaaa już znalazłam ten board^^" łoś ze mnie ^^" ale oficjalne informacje mogłyby być
#21 KnP - 23:37, 6 Apr 2007 - Last changed: 23:42, 6 Apr 2007
cml

cml

kazda praca trzyma sie swojego boardu i wszystkie maja rowne szanse.
boardy nie maja tu nic do rzeczy oprocz tego ze oczywiscie prace nadal zobligowane sa lezec tam gdzie powinny czyli na swoich boardach :)
#22 cml - 23:41, 6 Apr 2007
KnP

KnP

okej, już rozumiem, jak mówiłam, jestem zacofana ^^"
#23 KnP - 23:44, 6 Apr 2007
Pooky

Pooky

ukrycie wyróżnien dobry pomysl.
a co do autorow znanych.
przykąłdem tam była Goku i Sensei.
ale przecież oni niebywaja tutajsuper czesto
pewnie zdazy sie ze Ci mistrzowie niewezma udzialu albo zrobia dudel ; p
kazdy ma szanse i tyle! ;]


#24 Pooky - 00:04, 7 Apr 2007
Megan

Megan

Okej, board konkursowy ruszył, nawet nie musiałam dodawac pracy.. xD

Życzę wszystkim uczestnikom powodzenia~! ^__^
#25 Megan - 08:46, 7 Apr 2007
Laliho

Laliho

I couldn't understand the contest description! ._.
#26 Laliho - 09:42, 7 Apr 2007
cml

cml

in the "Boards" option youll find "Contest" in the left menu.
when the contest is active you can draw something for the contest - simply select active contest when you are editing picture or posting a new one..
sory but no trans for the contest topic and comment yet available - we are working on this.. ^^;
#27 cml - 09:59, 7 Apr 2007
KnP

KnP

becouse there's no description in fact. ^^"
Those are just rules stating that Megan takes care of all the contests here.
But if you want to participate, the actual theme is "an angel". All the works are on special board- click on a shining new icon under the boards.
#28 KnP - 10:27, 7 Apr 2007 - Last changed: 10:30, 7 Apr 2007
Laliho

Laliho

Oh... now I do understand. *-*
Thank you very much! <3
#29 Laliho - 10:32, 7 Apr 2007
setarah

setarah

tak sobie pomyślałam, że może ustanowić dwie nagrody?
jedną - publiczności (czyli ta, która dostanie najwięcej favów, a z góry można założyć, że to będzie praca kaerowców)
oraz drugą - Tajnego Bractwa Jury w której skład będą wchodzić właśnie kaerowcy i moderatorzy (na przykład) i będą oceniać głównie według pomysłu.
Jestem w stanie zrozumieć to, że nawet jeśli ktoś postanowi sobie patrzeć na pomysł, ale zobaczy pracę np. Senseia to zbierając szczękę z podłogi i tak to wyróżni.
Taka mała sugestia ;p
#30 setarah - 18:15, 7 Apr 2007
kreolka

kreolka

fajne, fajne, już oe się ożywiło :), ale ja mam takie pytanie, czy dodaje się prace zaczęte, stworzone w czasie konkursu, czy można dodawać starsze, narysowane/zaczęte jeszcze przed konkursem? ;)
normalnie oe wymiata ;D
#31 kreolka - 23:47, 7 Apr 2007
sdevil

sdevil

o! a ja popre Seterah;]
no i chcialam tylko powiedziec ze troszku przydlugo bedziemy musieli czekac na rozstrzygniecie konkursu.. moze tak skrocic troszku czas?
#32 sdevil - 01:43, 8 Apr 2007
cala_zielona

cala_zielona

a ja się tak zastanawiam..czy prace,które zostały zrobione duuuużo wcześniej,ale zostały dodane( bo widziałam,
że i takie się pojawiły) będą miały wyzerowany licznik wyróżnień czy nie?
#33 cala_zielona - 14:45, 8 Apr 2007 - Last changed: 15:15, 8 Apr 2007
Shiira

Shiira

Fajnie to było rozwiązane na jakimś francuskim boardzie oe - był poziom junior i senior, a w przypadku konkursów osobno były nagradzane prace z boardu zaawansowanego i dla początkujących.
Można by to przełożyć na nasze, wtedy tajna komisja nie będzie konieczna, jeśli wyszczególni się dajmy na to trzy nagrody - dla tiry, levela i kaery ;)
Z tym że wtedy może wyrosnąc problem z tym, że dobre prace będą asekuracyjnie wpychane na lvl, w obawie przed miażdżącą konkurencją kaerowców xd
#34 Shiira - 16:23, 8 Apr 2007
cml

cml

po co zerowac?
przeciez wiadomo kto kiedy wyroznil.. jak megan bedzie nagradzala prace to bedzie miala podane tylko te promiska ktore byly uskutecznione w czasie trwania konkursu :)
tymczasem dzieki za zwrocenie na to uwagi
#35 cml - 16:47, 8 Apr 2007
cala_zielona

cala_zielona

nie chodziło mi o zerowanie,może źle się zwróciłam:) tylko właśnie o to czy będą one też brane pod uwagę. dziękuję za
rozwianie moich wątpliwości;)
#36 cala_zielona - 16:50, 8 Apr 2007
Merki

Merki

Jesli chodzi o to, ze tylko najlepsi maja szanse- to w zasadzie racja, maja prawie wygrana w kieszeni. Dlatego ubolewam, bo sama tez nie mam jako takich szans. No coz postaram sie. Powinny tez byc konkursy dla boardow. Ten, kto ma przewage swoich prac np. na tirze bierze udzial w tym konkursie na tym boardzie. Tak bedzie troche sprawiedliwiej, bo nie kazdy rodzi sie Goku XD Ale to tylko moja opinia.
#37 Merki - 18:35, 8 Apr 2007
cml

cml

mowisz ze nie masz szans... ? :P
#38 cml - 18:55, 8 Apr 2007
gokunobaka

gokunobaka

Goku lat 16
» link

wiecej takich swiat by nie przezyl :P

a tak pozatym wszystkie rysunki kontestowe sa na czyms w rodzaju boardu dotyczacym kontestow, tudziez przesortowane, jak podpowiada knp XP....
#39 gokunobaka - 23:34, 8 Apr 2007 - Last changed: 23:36, 8 Apr 2007
Merki

Merki

Gdy ja mialam 16 lat to rysowalam podobnie wiec co sie rzucasz :P
#40 Merki - 10:05, 9 Apr 2007
gokunobaka

gokunobaka

to co to za mowy ze nie kazdy rodzi sie goku :P
goku tez czlowiek XD
#41 gokunobaka - 13:15, 9 Apr 2007
Merki

Merki

Powinna sie cieszyc, ze Ciebie podalam. Twoja galeria bardzo mi pomaga i chyba wroce na lono akwarelek :) Myslalam, ze wiecej nie dam z siebie wycisnac, ale popracuje nad soba jeszcze ^^ Dziekuje za to, ze tak dobrze rysujesz i pomagasz!
I jaknajbardziej jestes czlowiekiem!
#42 Merki - 13:19, 9 Apr 2007
LoskaChan

LoskaChan

czuje sie mlodo xDD
jestem za zrobieniem 'junior' i 'senior' bo sie ludzie zniechecaja :/
ci tirowcy tez powinni miec jakies szanse XD *wskazuje na siebie*
#43 LoskaChan - 15:21, 9 Apr 2007
Dark_Elfka

Dark_Elfka

hum tak myślę że przydało by sie aby ze strony głównej Oe już się dało zaglądać w konkursy.
#44 Dark_Elfka - 20:12, 9 Apr 2007
cml

cml

nie zrobie tego.
za duzo i tak juz jest tam informacji - na konkursy sie wchodzi ze strony boardy co jest naturalnym miejscem dla tej opcji :)
#45 cml - 23:41, 9 Apr 2007
Megan

Megan

Aha, no właśnie - a propo czasu trwania konkursu. Otóż wybitnie nie jest on przypadkowy, ponieważ tak się składa, że moje matury kończą się dokładnie 18-ego maja... xDDD Wiem że to samolubne, ale jeśli już pokładacie we mnie taką nadzieję na sprawiedliwe rozdanie nagród, to przynajmniej niech to będzie PO stresie. D : (No wiecie - lepsze samopoczucie to więcej dobrej woli. XD)
Pośrednio także dlatego dałam taki prosty temat konkursu - można to dośc długo rysowac... >_> A najwyżej zawsze jest opcja dorobienia po miesiącu drugiego konkursu, jeszcze przed zakończeniem pierwszego. ^^;; Pożyjemy, zobaczymy. Na razie na boardzie jest wysyp artów z aniołkami. XD Chcę powiedziec, że bardzo mnie to cieszy i bardzo wszystkim dziękuję! ^3^

Jeśli chodzi o arty zrobione przed konkursem (i dodane) - muszę jeszcze pomyślec, czy robic tak jak cml mówi, czy po prostu nie brac ich pod uwagę.. ^^' Ale najprawdopodobniej nie będzie mi się chciało sprawdzac dat.... XP

Tira, Level, Kaera... Ludzie, ile można. Rozdziału na _boardy_ na pewno nie zrobię. Mogę zrobic dwie nagrody, ale nie rozdzielane pod tym względem. Kłótnie w stylu: - "Level!"
- "Kaera!"
Już dawno mi się znudziły. =_= Wolę więc je załagadzac niż jeszcze nasilac. ><''
#46 Megan - 09:54, 10 Apr 2007
KeniXia

KeniXia

dwie nagrody dwie nagrody :DD
#47 KeniXia - 11:31, 10 Apr 2007
cml

cml

Megan - samo sie policzy :)
nie panikuj :>
#48 cml - 11:47, 10 Apr 2007
terra1994

terra1994

bardzo mi sie podoba ten pomysl ^^
#49 terra1994 - 20:22, 10 Apr 2007
Alquana

Alquana

Oj, mieszacie z tymi poziomami i nagrodami, mieszacie.Konkurs to konkurs i wiadomo - wygrywa ten, kto jest najlepszy czyli ten, który sę najbardziej ludziom spodoba. Ludziom czyli NAM i to my decydujemy co wyróżniamy. I to od nas zależy, czy wyróżnimy tych samych znanych i uznanych (którym akurat zazwyczaj liczba wyróżnień czy statuetek malowniczo powiewa, bo znają swoją wartość i sporo mają od nas dowodów uznania) czy raczej tych z nie tak perfekcyjnymi umiejętnościami, a którzy zabłysną np. niebanalnym pomsłem, wkładem pracy. Sama widzę i mogłabym wymienić takich kilku.
Tak więc zamiast kombinować proponuję wyróżniać z pomyślunkiem. Za pracę, a nie za renomę, po znajomości czy za ładne oczy. Bo inaczej albo ludzie się zniechęcą, albo ci najlepsi w ogóle nie będą rysować na konkursy - a tego byśy nie chcieli, rajt? ;>
Jedna nagroda, jedna. Tak najlepiej.
#50 Alquana - 21:51, 10 Apr 2007
cml

cml

alq: piekne :)
#51 cml - 21:56, 10 Apr 2007
Megan

Megan

Ooh, popieram...! I życzę, żeby wszyscy oekakowicze mieli właśnie takie podejście. ^___^
#52 Megan - 12:31, 11 Apr 2007
Raishi

Raishi

ojej...to tylko zabawa...dla mnie konkurs to świetna zabawa i motywacja do zrobienia jakiejs pracy a nie cheć jakiejś rywalizacji czy niedajboze wygranej...( w moim przypadku to nawet niemozliwe) fajnie jest sobie porysować na zadany temat, a może komuś to coś sie spodoba, pomyśleć nad czymś oryginalnym, mniej oklepanym....a czy zawsze musi liczyć sie wygrana? Popieram alquane -> tym "oekakowym geniuszom" wygrana chyba nic nie zrobi :) Lepiej jest sie skupić na pomyśle...A nawet jeśli jakiś użytkownik nie wygra -> ale moze inni użytkownicy zobaczą go w jakimś nowym, innym świetle? :) Dobra już sie zamykam :D
#53 Raishi - 17:47, 11 Apr 2007
Karamula

Karamula

Nie zamykaj się. Nauuuczaj ;]
#54 Karamula - 17:51, 11 Apr 2007
Noemi

Noemi

a może by tak podzielić na kategorie prace? (nie wiem czy ktoś już to proponował, nie czytałam wszystkich wypowiedzi ^^") moim zdaniem moja tirowa praca nie wygra z kaerową czy lvową... można by bylo dwojako... jeden po prostu najlepszy, i obok w kategoriach... lajlepsza z boardu tira, level i kaera?
#55 Noemi - 19:02, 16 Apr 2007
Alice_i

Alice_i

A konkurs "emo" będzie?
#56 Alice_i - 18:25, 30 May 2007
VineSaw

VineSaw

ja już mam pomysł na temat kolejnego konkursu :)
#57 VineSaw - 17:43, 9 Jul 2007
Thread closed