polka_Gryf

Info

Ownerpolka_Gryf
CoownersN/A
BoardInne
ProgramShi Painter
Size322x417
Added17:34, 24 Nov 2007
Modified19:10, 1 Dec 2007
Time summary1h 13m 54s
Version2/2
StatusFinished
(17:35, 24 Nov 2007)

Options

Versions

oczyszczenie by polka_Gryf
v1 by polka_Gryf
17:34, 24 Nov 2007
56m 8s
oczyszczenie by polka_Gryf
v2 by polka_Gryf
23:57, 24 Nov 2007
17m 46s
View version history

Stats

Views5 360
Comments74
Promos34

Promoted by:

  1. Muk - 17:39, 24 Nov 2007
  2. Shiira - 17:40, 24 Nov 2007
  3. Takako - 17:46, 24 Nov 2007
  4. xKimix - 18:28, 24 Nov 2007
  5. Anthene - 22:53, 24 Nov 2007
  6. terra1994 - 23:58, 24 Nov 2007
  7. cml - 00:53, 25 Nov 2007
  8. kuzuki - 11:23, 25 Nov 2007
  9. Iris014 - 11:29, 25 Nov 2007
  10. sdevil - 11:46, 25 Nov 2007
  11. Swanee_chan - 12:14, 25 Nov 2007
  12. BaD666 - 12:55, 25 Nov 2007
  13. Rahead - 16:46, 25 Nov 2007
  14. Poli_Chan - 17:02, 25 Nov 2007
  15. TaKeJi - 17:19, 25 Nov 2007
  16. oLga - 17:59, 25 Nov 2007
  17. Momo - 18:59, 25 Nov 2007
  18. Natina - 20:07, 25 Nov 2007
  19. Nefele - 21:09, 26 Nov 2007
  20. TeraQ - 21:14, 26 Nov 2007
  21. Mincia - 19:12, 28 Nov 2007
  22. KeniXia - 12:16, 30 Nov 2007
  23. LoskaChan - 21:47, 30 Nov 2007
  24. caria00 - 09:16, 1 Dec 2007
  25. szeleszcze - 09:31, 1 Dec 2007
  26. trampka - 14:08, 1 Dec 2007
  27. karotka - 14:24, 1 Dec 2007
  28. elevi - 19:31, 1 Dec 2007
  29. chelseychan - 22:42, 1 Dec 2007
  30. violka - 11:59, 5 Dec 2007
  31. dragonflajka - 11:00, 11 Dec 2007
  32. Fredzia88 - 17:21, 30 Dec 2007
  33. szkarpet - 00:41, 12 Apr 2008
  34. abunee - 16:57, 29 Apr 2008

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

oczyszczenie by polka_Gryf

Next by polka_GryfPrevious by polka_Gryf
oczyszczenie by polka_Gryf - 17:34, 24 Nov 2007

Comments

Okus92

Okus92

Kojaży mi się z filmem o kobiecie-kocie. Ona też tam utonęła. Ale później dostała dziewięć żyć :D
#1 Okus92 - 19:08, 24 Nov 2007
Arnes

Arnes

ożywić XD
khem...
świetne kolory :)
#2 Arnes - 00:15, 25 Nov 2007
kuzuki

kuzuki

<3
#3 kuzuki - 11:23, 25 Nov 2007 - Last changed: 11:23, 25 Nov 2007
polka_Gryf

polka_Gryf

:)
#4 polka_Gryf - 13:17, 25 Nov 2007
Poli_Chan

Poli_Chan

(na tym się nie skupiaj za bardzo: jak ja to zobaczyłam to mi się z HP skojarzyło jak uratował siostrę Fleur (jak to sie pisze? xD), ale jak tytul przeczytalam to sie skaplam ze to nie to.. *debil* )

a teraz skup się na tym: PRACKA ŚWIETNA, więc daję cegiełkę ^^ podobają mi się kolorki.. i wogole taki ... ''nastroj'' po prostu: podoba mi się ^_^
#5 Poli_Chan - 17:05, 25 Nov 2007
TaKeJi

TaKeJi

jak na mnie to wogole kaera.
#6 TaKeJi - 17:19, 25 Nov 2007
oLga

oLga

***** nie no.. piekne
hehe..
#7 oLga - 18:00, 25 Nov 2007
Muk

Muk

Niech będzie Kaera.
#8 Muk - 19:21, 25 Nov 2007
polka_Gryf

polka_Gryf

wygląda mangowo?
wiem, ze realizmu w tym nie ma, ale musiałabym chyba wymazać nos, żeby takie mangowe było :P
#9 polka_Gryf - 22:02, 25 Nov 2007
Muk

Muk

stfu, Kaera Inne - dla mnie to prawie to samo.
#10 Muk - 17:31, 26 Nov 2007
polka_Gryf

polka_Gryf

ok, zatem spróbuję
#11 polka_Gryf - 17:40, 26 Nov 2007
BlackNella

BlackNella

Slicne... jak dla mnie spox :P
#12 BlackNella - 18:12, 26 Nov 2007
baka2

baka2

jeżeli to jest na innych to wszystkie prace z lvl powinny być na innych
#13 baka2 - 20:40, 26 Nov 2007
karotka

karotka

zgadzam się z baka2. Ludziska przesuwać prace wyżej ;)
#14 karotka - 21:15, 26 Nov 2007
Shanaya

Shanaya

praca jest śliczna, i wogóle.
no ale nie wiem czy to inne
bez urazy nie?;)
#15 Shanaya - 21:17, 26 Nov 2007
mika1993

mika1993

Wydaje mi się, że to trochę za wysoko... nie chce tu nikogo obrażać, ale osobiście zgadzam się w powyższymi komentarzami...(od baka2 w dół do mnie)
#16 mika1993 - 22:52, 26 Nov 2007
cml

cml

pola.. poprawilabys troche te mazie kolorow tu i owdzie
#17 cml - 08:34, 27 Nov 2007 - Last changed: 11:48, 27 Nov 2007
javvie

javvie

spędź nad tym 12h i pewnie wyjdzie Inne xP. trudno, takie oe, ja na tirę nie narzekam 8D (choc szkoda ze totalne byle skecze na rowni z 'prawie level2') :<
#18 javvie - 17:48, 27 Nov 2007
Muk

Muk

Bądźcie przeklęci.
#19 Muk - 20:27, 27 Nov 2007
Mincia

Mincia

Jak dla mnie Inne jak cholera, kawał dobrej sztuki w świetnym wydaniu.
#20 Mincia - 19:12, 28 Nov 2007
cml

cml

i tu ma zostac..
#21 cml - 23:08, 28 Nov 2007
polka_Gryf

polka_Gryf

o, nagle spodobała ci sie kreska! coś takiego
#22 polka_Gryf - 06:45, 29 Nov 2007
cml

cml

nie - podobala mi sie od poczatku co mozesz zauwazyc..
ja czytam wszystkie komentarze - nie tylko te pochlebne.. postanowilem poczekac az wieksza ilosc osob sie wypowie.
wypowiedziala sie.
#23 cml - 08:11, 29 Nov 2007
cml

cml

czas nie ma znaczenia przy ocenie pracy..
#24 cml - 08:21, 29 Nov 2007
Tenshi

Tenshi

mimo wszystko to raczej nie ten board moim zdaniem oczywiście . CML jesteś trochę nie konstekwetny w tym co mówisz odnośnie właściwości doboru boardu ;] Rozumiem że w tym wypadku miały zadecydować komentarze użytkowników bo nie można powiedzieć o świetnym wykonaniu, technice lub pracy włożonej w ten obrazek :) Nie będę wypunktowywał co jest niedopracowane bo chyba każdy to widzi :) Odnośnie komentarzy, "postanowilem poczekac az wieksza ilosc osob sie wypowie" w tym problem że za dużo osób się nie wypowiedziało bo po prostu woleli nie pisać nic. Tylko trzy osoby powiedziały że praca nadaje się na inne :) Oczywiście nie ma to tak naprawdę dla mnie większego znaczenia... tylko poprostu inne osoby mogą poczuć się urażone poziomem tej pracy w stosunku do reszty. Mam nadzieję że rozumiecie o co mi chodzi.
Komentarz odautorski chyba nie na miejscu? "najlepiej wrzucać wszystko na tire" Trochę skromności i samokrytyki i umiejętności przyjęcia jej od innych ludzi :) dziękuje, pozdrawiam i nie chciałem nikogo obrazić czy zaczynać "wojnę o board" Wyraziłem tylko swoje zdanie.
#25 Tenshi - 19:22, 29 Nov 2007
polka_Gryf

polka_Gryf

bardzo dziękuję za pouczenie, oczywiście trochę skromnosci posiadam, samokrytyki mi nie brak, a problem z przyjęciem krytyki innych nie jest rzeczą niespotykaną, zwłaszcza wobec nieraz bardzo skomplikowanych motywów tej krytyki

proszę nie przesadzać z poziomem reszty prac, jest na prawde zróżnicowany, a pracy nie ocenia sie tylko pod wzgledem technicznym, i to nie jest tylko moje zdanie, ale coś, co powinien brać pod uwagę każdy, Także Pan

na ogół, wobec pracy której przynależność do wysokiego boardu nie jest oczywista, niewiele osób ma odwagę wiwindować pracę wyżej, więc proszę nie robic argumentu z tego, że tylko 3 osoby mi to zasugerowały

i za przeproszeniem, wiekszą wagę mają dla mnie opinie użytkowników, których cenię, nie sposób traktować każdego komentarza tak samo, nawet jedna sugestia od osoby zasłużonej mogłaby mnie skłonić do przeniesienia pracy, bo tylko taką mogę traktować jako autorytet



#26 polka_Gryf - 22:15, 29 Nov 2007
cml

cml

kiedy nie do konca wiem co z praca zrobic czekam co powiedza inni ktorzy sie znaja na rzeczy..
swoimi wyroznieniami i komentarzami te osoby utwierdzily mnie w przekonaniu ze to jednak odpowiedni board.

nie wierzysz ? przejrzyj ich prace..
#27 cml - 22:16, 29 Nov 2007
Tenshi

Tenshi

Dobrze :) Mam świadomość że moje zdanie nie wiele znaczy ponieważ nie mam tutaj żadnych prac ;) i nie jestem "zasłużony". Odnośnie osób które utwierdziły Cię Cml do odpowiedniego board'a to prace ich znam mimo wszystko nie są oni dla mnie ludźmi którzy wyznaczają czy praca jest (użyje dziecinnego określenia) "zła czy dobra" Oczywiście to tyczy się także mnie :P Mimo wszystko chciałem napisać co myślałem, każdy ma inne zdanie, poglądy dlatego świat jest ciekawy :) Myślę że nie warto już lepiej ciągnąć tej rozmowy bo wyniknie bezsensowne przemądrzanie się z obu stron, które chyba ja zacząłem. Przepraszam że sprawiłem kłopot i pozdrawiam :)
#28 Tenshi - 23:20, 29 Nov 2007
bonsaii

bonsaii

to nie pierwszy raz, juz napisalam do cml w tej sprawie.. ale jak widac liczy sie tylko to co napisza ci "zasluzeni" a praca pracy nierowna takze.. noo lepiej sie nie odzywac... ? praca ladna ale moim zdaniem najwyzej level.moje prace nie sa arcydzielem jakims ale musze to napisac ze pewne prace ktore byly lepsze od tej sory polka_gryf ale musze tonapisac to te lepsze prace nie byly nawet na levelu .. cml zastanow sie..;/
#29 bonsaii - 23:36, 29 Nov 2007
bonsaii

bonsaii

chcialam jeszcze dodac .. ze to nie sa moje prace bo zdaje sobie sprawe z tego ze one tylko na tire.. chodzi mi o to ze ta wypowiedz sie nie liczy bo nie jestem wsrod tych "zasluzonych" , z jednej str czuje sie jak w XVI w --> arystokracja powie reszta musi przytakiwac... mamy XXI w i wiele rzeczy sie zmienilo niekoniecznie na dobre a to co powinno jak widac zostało..
#30 bonsaii - 23:37, 29 Nov 2007
polka_Gryf

polka_Gryf

mechanizm tworzenia elit, szukania jakichś przywódców jest stary jak świat
bieg czasu nic tu nie daje
a moja ocena jakiejś grupy nie musi od razu oznaczac, ze tak znowu wszystcy mysla w ten sposób,a pozatym ja nie powymieniałam wszystkich, których cenie, a tak sie składa, że nie szukam ich tylko na innych :P zwłaszzca, że sama dosyc często siedze na tirze

mozesz odebrać to w ten sposób, że ja po prostu dziele ludzi na kategorie, bo już tak mam
rozumiem, że ci sie to nie podoba, ale mi sie poprostu nie chce juz być sprawiedliwym tak do końca :P taka prawda, przyznaję się

ale kwestia mojego podejścia do życia itp to mniej ważna rzecz :P
#31 polka_Gryf - 23:55, 29 Nov 2007
cml

cml

czym zasluzyli sobie "zasluzeni" wg ciebie ?
#32 cml - 23:55, 29 Nov 2007
KeniXia

KeniXia

jak włączyłam Inne i zobaczyłam tą prace, to moja pierwsza myśl ze kliknęłam lvl2 a nie Inne.
Podoba mi się, ale uwazam ze nie Inne. ; ) Ale moje zdanie sie nie liczy bo nie jestem elo : p


Wyrózniam.
#33 KeniXia - 12:16, 30 Nov 2007
Shiinu

Shiinu

Khem, jak wyżej. IMHO lvl nie Inne, ale co tam moje zdanie;)
#34 Shiinu - 13:11, 30 Nov 2007
Lacrima

Lacrima

Dla mnie nie ma żadnych 'zasłużonych', trzeba się liczyć ze zdaniem każdego użytkownika ;) lvl
#35 Lacrima - 14:01, 30 Nov 2007
prawda

prawda

mimo tego co napisał cml, również uważam, że ta praca nadaje się najwyżej na lvl. i nie wiem co Cię cml'u tak w tej pracy zachwyca?
#36 prawda - 15:44, 30 Nov 2007
Muk

Muk

Dla jednych Sasnal by święcił tryumfy na Innych, dla drugich by siedział na Tirze.


Ja nie wiem, gdzie atmosfera dawnego Oekaki się zgubiła, jak teraz każdy dodaje swe parę groszy, tak jadowicie umoczonych w żółci, byleby jeno zgnoić tych, którzy idą nieco odmiennym krokiem niż ulubieńcy mas.
#37 Muk - 19:29, 30 Nov 2007
Baorti

Baorti

Ja radzę pracę zrzucić bo przy tak
zróżnicowanych opniach nikt nie napisze normalnie co mu się podoba a co nie tylko będą pisać
"inne" bądź "lvl". Uwierz mam z tym doświadczenie ;D
Pisanie jednak o tym czyj głos się liczy a czyj nie jest jednak nie na miejscu. Wiadomo że myśleć
możemy wszystko i każdy z nas komentarze "lepszych" bardziej sobie ceni od wszystkich innych ale
nie mówmy tego publicznie bo możemy kogoś zranić. KAŻDY ma prawo wyrazić swoją opinię i
powinniśmy wszystkie komenarze brać jednakowo pod uwagę
#38 Baorti - 21:35, 30 Nov 2007 - Last changed: 21:49, 30 Nov 2007
LoskaChan

LoskaChan

oj ludzie, ludzie, przeciez bardzo czesto chodzi o klimat pracy
a ta ma tego duzo, na innych jest dobrze
#39 LoskaChan - 21:54, 30 Nov 2007
Baorti

Baorti

wybacz ale "klimat" nie jest czymś według czego ustala się położenie pracy na boardach ponieważ nie każdy
musi go w danej pracy widzieć i jest on tylko indywidualnym odczuciem. Najważnejsza jest tu (conajmniej według mnie :P)
TECHNIKA i tylko ona może wpłynąć na położenie pracy,
choć są wyjątki kiedy technicznie praca nie nadaje się na dany board ma w sobie coś takiego
że sprawia że ZDECYDOWANA WIĘKSZOŚĆ oekakowiczów się poprostu w niej ***** Niestety nie jest tak
w przypadku tego artu
#40 Baorti - 23:49, 30 Nov 2007 - Last changed: 23:56, 30 Nov 2007
KeniXia

KeniXia

Klimat?
Przepraszam, ale gdzie?
#41 KeniXia - 23:49, 30 Nov 2007
polka_Gryf

polka_Gryf

nie wiem czy czuja się zranieni, wydało mi sie, ze po prostu uznali to za świetny pretekst do popisania sie niezwykle wyszukaną ironią
kiedy przyjrzałam się temu co wtedy napisałam jeszcze raz, stwierdzam, że to wcale nie jest taka straszna prawda, nie ujełam tego tak wulgarnie jak możnaby pomyśleć obserwując reakcje komenmtujacych

ja nie wiem o co wam chodzi eheh :P wojna o subiektywną sprawiedliwosć czy inny nonsens
ale dobrze, dobrze
mogę skończyc tą ogólną radochę rzucania błotem w topielicę
taki ładny temat pracy a taka przyziemna dyskusja, no wstydźcie się ehehe
#42 polka_Gryf - 01:18, 1 Dec 2007
malpanka

malpanka

ehhh a co za roznica na jakim jest boardzie? jest i juz. no. mi sie duuuzo prac z innych i z kaery nie podoba. takze technicznie, o zachowaniu dobrego gustu nie wspominajac. ale nie krzycze. kazdy ma prawo zaistniec. a ze sprawa kontrowersyjna to tym lepiej swiadczy o obrazku.
#43 malpanka - 01:34, 1 Dec 2007 - Last changed: 01:34, 1 Dec 2007
polka_Gryf

polka_Gryf

no tak, tylko, że oni wcale nie mówili o obrazku... nie spodobało im sie to, co napisałam po prostu, obrazek stał się narzędziem do tego, żeby mi pocisnąć ;P

#44 polka_Gryf - 01:37, 1 Dec 2007
Rahead

Rahead

wiesz ze cie uwielbiam muku?
ciebie i trafnosc twoich komentarzy :D
naucz mnie tak :]
a co do oe.. ja juz nawet nie patrze na boardy.. mam swoje obserwowane :D
#45 Rahead - 01:37, 1 Dec 2007 - Last changed: 01:42, 1 Dec 2007
Rahead

Rahead

jak zwykle omija mnie jakas klotnia... a potem nie wiem kepasa...
poik praca jest piekna ;] ja ja moge miec zawsze na wierzchu :*
jedna z moich ukochanych na oe :)
#46 Rahead - 01:40, 1 Dec 2007 - Last changed: 01:40, 1 Dec 2007
Helmi

Helmi

ja tu na oe zauważam coraz więcej konkurencji między sobą porównywaniem prac itp... a wg. mnie powinna ta "strona łączyć" ludzi o podobnych zainteresowaniach itp.
co za różnica czy praca jest na tirze, lvl, czy innych (no nie mówię o 5min. bazgrołkach trafiających na Inne) świat się nie zawali... jeśli już to chyba zawali się w tych ludziach chcących na siłę zwalić pracę, to że ich prace leżą niżej itp... -.-" pffffffffffffffff
dobra, wiem że nie umiem się wysłowić, ale jest za mną cała noc nauki japońskiego, a za 2h. mam egzamin
co d pracy, bo jeszcze sie chyba nie wypowiadałam, bardzo mi się podoba, ma coś w sobie... te kolory takie spokojne...
#47 Helmi - 05:48, 1 Dec 2007
Anthene

Anthene

Wg mnie Inne. Przecież nie chodzi w tej pracy o sposób wykonania ale wrażenie jakie robi na odbiorcy. A na mnie robi bardzo dobre i wielkie. Inne. I niech tak zostanie.
#48 Anthene - 11:26, 1 Dec 2007
KeniXia

KeniXia

Po ty mkomentarzu:

zabawa skończona, komentarze w stylu 'niżej' już nie są wskazane, ku waszej informacji

Straciłam cały szacunek.
Wybaczcie, to dla mnie świadczy tylko o twojej własnej próbie wyodrębnienia się. Bo jesteś "elo"( lubie to słowo), to chociaż byś zrobiła ścierwo możesz gdzie chcesz.

Nigdy nie zalezalo mi, zeby prace wrzucać wyżej, według mnie samo może kiedyś przyjdzie, ale takie wciskanie to dno. Pukasz w dno od spodu, takimi słowami.

Pozdrawiam ; )
#49 KeniXia - 11:34, 1 Dec 2007
karotka

karotka

praca niech leży gdzie chce, zła nie jest, co za różnica? Ale trochę szacunku dla innych ludzi, użytkowników, by się przydało mieć.
#50 karotka - 11:54, 1 Dec 2007 - Last changed: 11:57, 1 Dec 2007
KeniXia

KeniXia

o właśnie, ktoś to w końcu ujął.
#51 KeniXia - 12:32, 1 Dec 2007
Helmi

Helmi

"to chociaż byś zrobiła ścierwo możesz gdzie chcesz."...
czyli dla Ciebie ta praca to jest ścierwo? ok, każdy ma inny gust, może Ci się nie podobać, ale żeby od razu że ścierwo?
#52 Helmi - 12:41, 1 Dec 2007
KeniXia

KeniXia

Nie mówie że to ścierwo.Praca mi się podoba, ale komentarz do pracy nie. Ale tak wnioskuje z komentarza, ze kazda 5 minutówke...
#53 KeniXia - 12:54, 1 Dec 2007
KeniXia

KeniXia

Poza tym, gdyby mi sie nie podobała to bym nie wyróżniła...
#54 KeniXia - 13:22, 1 Dec 2007
trampka

trampka

Straszne, ale dobrze to przekazuje.
#55 trampka - 14:08, 1 Dec 2007
polka_Gryf

polka_Gryf

straciłaś czacunek? a wogóle jakis miałaś?
wiesz, teoretyzujesz, przydałby sie jakiś argument wysnuty na podstawie obserwacji mojej twórczość i zycia na oe...jesli nic nie wiesz na ten temat, co oczywiśnie jest zrozumiałe, nie wypowiadaj się w tej kwestii, ok?

zacznij wkładać w swoje prace troche serca, a przekonasz sie, że sprawa tego, gdzie leżą wcale nie jest taka mało ważna... ładne powiedzonko z tym pukaniem, ale niezbyt adekwatne do sytuacji
nie będę zachwalała tu własnego obrazka, ale przesuwanie go na wyższy poziom w sytuacji kiedy znajduje sie pomiędzy dwoma boardami raczej nie ma wiele wspólnego z 'wciskaniem'
#56 polka_Gryf - 14:24, 1 Dec 2007
polka_Gryf

polka_Gryf

czy ja robie 5minutówki? pokaż mi, bo nie przypominam sobie
chyba, że tak bardzo chlubisz sie tym, że swoich 5minutówek nie ruszasz z tiry, że koniesznie musiałaś o tym wspomnieć...na prawde, postawa godna najwyższego szacunku :/
#57 polka_Gryf - 14:27, 1 Dec 2007
LoskaChan

LoskaChan

ze tak zacytuje
"nie ma znaczenia, czy cos oowstawalo piec minut, czy tydzien, czy artysta sie nameczyl, czy nie, czy byl trzezwy. wazny jest efekt"
i moim zdaniem ta praca ma klimat i jest efektowna oneone
#58 LoskaChan - 14:40, 1 Dec 2007
LoskaChan

LoskaChan

ale ci ludzie musza sobie na ten szacunek zasluzyc.
powiedzcie szczerze, czy macie wieksza radoche jak jakis master wam wyrozni prace czy uzytkownik ktory jest od wczoraj i wali 10 prac po 2 minuty w ciagu 10 sekund.
"są równi i równiejsi", jak to było w folwarku zwierzęcym
#59 LoskaChan - 14:47, 1 Dec 2007
karotka

karotka

no i dobrze, tez oczywiście bardziej się ciesze z wyróżnień osób które podziwiam, ale chodzi mi raczej o sytuacje gdzie wiadomo było, no bo na oekaki nie jesteśmy od wczoraj, że posypią się tego typu komentarze przy wrzuceniu tak wykonanej pracy. No bo wiadomo większość tutaj to początkujący którym same wizje artystyczne są mało rozumiane.
Więc nie należy się bulwersować bo była to kwesta oczywista, o czym w moim mniemaniu autorka powinna wiedzieć bo na oekaki jest już od dawna i pewnie już nieraz widziała taką sytuację.
#60 karotka - 14:55, 1 Dec 2007
LoskaChan

LoskaChan

napewno :)
i mysle ze bulwersuja to sie tylko inni uzytkownicy, w tym ja. bardzo mnie irytuje to podejscie kilku osob, ktore wyklocaja sie o miejsce prac. i to nie raz nie dwa a przy wiekszosci tych, ktore odbiegaja od normy.
apeluje do wszystkich, zeby sobie z tym odpuscili, chyba ze dana praca zasluguje na zjechanie (typu "patrzcie oto dwie kreski")
#61 LoskaChan - 14:58, 1 Dec 2007
karotka

karotka

popieram, skoro autorka chce to tu zostawić a i moderatorzy nie mają nic przeciw to o co się kłócić. Board przecież nie jest ważny, podoba się to wyróżnisz, jak nie to nie. I koniec.
#62 karotka - 15:03, 1 Dec 2007
KeniXia

KeniXia

Szacunek miałam - już nie mam : )
Co do pięciominutówek, nie masz takich, ale po twoich wypowiedziach wnioskuje, ze jesteś tak z siebie dumna, ze zrobisz prace na ***** i wstawisz ją na inne/lvl/kaerę i będziesz elo.


Zresztą - sram na to. Wg mnie to nie na inne, a na lvl, ale kto by sie liczył z moim zdaniem. tylko żal mi ciebie, Polu(?), bo twój komentarz do pracy był żałosny. Ty uważasz tak - innych masz w dupie. Dziękuje.
#63 KeniXia - 15:04, 1 Dec 2007
LoskaChan

LoskaChan

moderatorzy i uzytkownicy :>
opozycje stanowi pare osob, ktorym nie pasuje technika.
a klotnia jest po to, zebysmy unikneli takich sytuacji na przyszlosc - to znaczy mam nadzieje ze unikniemy
#64 LoskaChan - 15:22, 1 Dec 2007
xKimix

xKimix

o tempora! o mores! D: cóż za wojna!
praca wyśmienita. I grunt żeś Ty z niej zadowolona.
reszte puśćmy mimo uszu ;}
#65 xKimix - 15:43, 1 Dec 2007
Nauzykaja

Nauzykaja

;) fajna, odmienna kolorystyka - oczy mogą też odpocząć od mangowych klimatów - trochę makabreski i 100% wilgotności. Solidny level - ocena subiektywna do której mam prawo i lewo, ale jeśli zostanie na innych to cholera XD obiecuję że się nie potnę ;)
#66 Nauzykaja - 19:33, 1 Dec 2007 - Last changed: 19:35, 1 Dec 2007
oLga

oLga

żal niektórym dupe ściska i tyle :) sory za wyrazenie..
moim zdaniem to ma w sobie coś.. jest na wysokim poziomie odpowiednim dla tego boardu.
#67 oLga - 19:36, 1 Dec 2007
Muk

Muk

Niemożnością jest tego nauka. To jedynie wytrwałość w obserwacji ludzi binarnych.
#68 Muk - 11:00, 2 Dec 2007
Crono8

Crono8

Mało mnie obchodzi gdzie leży jakiś oekak, bo i tak obserwuję tych użytkowników których chcę ;3
Musze przyznać, że gdy moi pikselowi fajterzy trafili na kaere, byłam z siebie mega dumna i zadowolona.
Aktualna poprzeczka kaerowa/inna mnie straszy, teraz to raz na miesiac cos tam trafi chociaz świetnych użytkowników przybyło od groma...
#69 Crono8 - 18:15, 2 Dec 2007
LoskaChan

LoskaChan

bo się boją.
podejrzewam, że jakby wrzucili to nikt by nie protestował :>
#70 LoskaChan - 20:47, 2 Dec 2007
bonsaii

bonsaii

oczywiscie ze pracami, ale potem wszystkie ich prace obojetnie jak zrobione jak wykonane przez nich sa oceniane wysoko a prace innych osob tak samo wykoonane jak na odwal tych'zasluzonych' jakos nie sa tak oceniane
#71 bonsaii - 18:06, 3 Dec 2007
bonsaii

bonsaii

aha dzieki, teraz czuje sie juz zupelnie jak w sredniowieczu :)
#72 bonsaii - 18:07, 3 Dec 2007
violka

violka

jej to straszne jest, aahhh chce mi się płakać zmusiłas mnie żebym się popłakała bo wczoraj ogładałam Titanica i sorry muszę się wypłakać.... bo to mi sie z tym filmem kojarzy, cuuuudo
#73 violka - 11:59, 5 Dec 2007
skitty0

skitty0

Hm, jakoś ani klimat, ani 'artystyczność' tej pracy do mnie nie trafia, no ale dobrze, wygodnie to nie wstawaj. ; p
Te glony pod wodą przpominają zborze, jakby pole zalało. Przepraszam, ostatnio wszystko mi się z rolnikami kojarzy. ;B
#74 skitty0 - 21:44, 5 Dec 2007 - Last changed: 21:51, 5 Dec 2007